i'm baaaaack

ihi,
TORSDAG & MITT DATORFÖRBUD ÄR BORTA :]
det var nämligen så att jag på tisdagkväll kommer på att
" oj, jag har matteprov imorgon och har över 40 uppgifter att räkna, plus tre övningstenciler " , och " oj, jag har franskaprov på torsdag som jag inte pluggat något till, med skitsvår grammatik & miljoner glosor " och " oj, jag har svenskaredovisning på torsdag på ungefär en kvart som jag inte övat något till, och om jag får vg på redovisningen får jag antagligen vg i betyg "
så man kan väl säga kortfattat att tisdagskvällen gick åt till matteplugg,
onsdagen på konfan & sen franskaläsning, sen the hives läsa läsa läsa.
matteprovet gick väl, ÖHM, sådär (betoning på sådär),
franskan gick åt helvete & the hives fick jag starkt vg på.

men nog med massa tråkigt jag-suger-i-skolan-eller-det-kanske-snarare-är-så-att-eftersom-min-skola-har-högst-krav-på-eleverna-i-hela-norrköping-så-har-alla-svårt-att-få-bra-betyg, waah, det där var jobbigt att skriva x}

whallawhalla,
jag uppdaterar nog lite senare, när jag har nåt annat att snacka om än skolan...
ajöööken.

Kommentarer
Postat av: vicky

jag-kan-dock-glädja-dej-med-att-säga-att-sista-terminen-i-nian-så-är-lärarna-väldigt-snälla-när-det-gäller-betygen-jag-höjde-typ-alla-betyg-sista-terminen

det DÄR var jobbigt att skriva ;)

2008-03-06 @ 19:39:08
URL: http://vnyren.blogg.se
Postat av: elin

the hiiives :D
precis som vicky så säger jag att lärarna blir mycket snällare sista terminen i 9an :)

2008-03-07 @ 08:08:50
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0