nu far vi till blåkulla

hej, idag är det skärtorsdagen. efter skolan följde jag med erika hem, vi käkade kladdkaka. ihi, sen konfirmation, jippiyey, eller inte. men aja, vanlig konfakväll med olles bitchblickar & ewe-elin-malin humor, haha :] imorgon kanske jag ska vara med samra, får se hur det blir med den saken. & sen är det lördag, på lördag natt ska malin döpas, halv tolv. lite småskumt, eller vad säger ni?! ohmy. idag har jag varit på massa emo-humör, gick runt & tjura, men sen råkade jag kasta upp mina nycklar i taket så de fastnade (i skolan allså) , & då blev jag glad igen. men robin fick ta ner dom, haha. & veeet du robin, du är snäll. :] men jaojao, jag har inte mycket att tillägga.
hejdååå.

Kommentarer
Postat av: ceciliiia

GLAAAAD PÅSK :) bästa elin.

2008-03-21 @ 13:18:08
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: Robin xD

Wiiiiie jag är snäll :D xD

2008-03-21 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0