schalala.

jaaaaahopp. igår kom malin vid 20.00, älin fixar mälin (a) & det blev riktigt bra, om ni frågar mig allså, hihi. men, åkte till kyrkan vid elva, satt & sov på bänkarna typ, & sen döptes malin & carro. hmm. sen hem till malin på dopfika, det känns lite skumt att sitta & käka kycklingsallad med massa folk halv tre på natten, men det gick det med hörni. bara så ni vet det. kom hem vid fyra inatt, & så sov jag till halv tre. sen kollade jag på made på mtv. schöööööön dag (h) , & imorgon börjar lovet på riktigt, bratwurstingskönt eller vad? & så tycker jag att martin ska skriva lite i sin blogg nu,. amen hejdååååå.
/ elinsvenssoooon.


Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha xD "det känns lite skumt att sitta & käka kycklingsallad med massa folk halv tre på natten" hahaha du är för roooolig du xD :D:D

2008-03-23 @ 19:30:34
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0