söööndag.

jag vill börja med att ge världens bästa cääcilia äändersson världens största kram, det behöver hon nu.

idag är det söndag, & jag måste plugga matte. har prov på onsdag, & jag har 38 uppgifter kvar att räkna innan, + att jag inte fattar nånting alls. taskigt läge, va? sen är det även the hives redovisning som väntar på torsdag, & franskaprov samma dag. haaaalleluujah (8)
så man kan väl sammanfatta den här söndagen som att jag hinner att plugga & äta, hihi.
lyssnar på digilistan på p3 nu, det borde alla göra (:

puss&kram,
/ elin.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

måste också plugga :S blä

2008-03-02 @ 13:14:02
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Tessu

fy fan för matte "/
hoppas att jag kan göra provet imorrn alltså :S
blää,..
som sagt; meeega kram till vår lilla Cissu :)

2008-03-02 @ 19:26:49
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: Robin xD

Haha jag lyssnade också på diggilistan på p3 x)
Hölll på att åka till en match xP

2008-03-03 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0