till anonym.

kääära anonym, jag tog bort det för att jag kom på att man inte ska lägga ut privata grejer på nätet hur som helst, men tanke på att jag vissa dagar har sjukt många läsare, som inte bara är mina närmsta vänner. okeeeeej? fine. :]

i-veckan har satt spurt då, hehe. idag har jag hunit dundermkt verkligen, gött. gjorde kemiprov bland annat, skönt att ha det ur hjärnan, nu väntar bara stort so:förhör på torsdag, gah ;s
& så går det tydligen rykten om mig & robin på hultdalsskolan, men ledsen gott fooolks, jag har inget intressant att säga. :]
& efter skolan blev det snack med malin, frida & essica, sen buss hem i snöslasket, jag kan ju säga att jag var skapligt förbannad på snöhelvetet.
imorgon blir det kaaanske stan efter skolan, vi får se, inget bestämt. jag har sjukt många sidor att läsa i so:n så jao, vi får se hur det blir med den saken.
ärligt talat har jag inget intressant att säga, bara att jag har lyssnat på låten på inlägget här nedan x antal gånger, den är dunderschönig, lalalaaal (8)

jaojao, & så saknar jag en viss hanna kindh.
men lev väl, ta't lugnt i snöblasket.
ajööö.

Kommentarer
Postat av: hanna

en viss hanna kindh saknar en viss elin svensson !

2008-03-17 @ 21:55:47
URL: http://hannaakindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0