torsdag, fredag & lördag

wellwellwell. i torsdags bar det av till ullared, gick upp tio över fem efter 3 timmars sömn, urk! ;o   , & när bussen kom vid halv sju, visade det sig att råsslabarnen åkte med samma buss. så man fick helt enkelt ta den plats man fick, & jag hamnade brevid en pratkvarn på typ 50 bast; "ååååååh, titta vad mycket mat kossorna får!" , "ja du vet att dom har såna här vitlöksklyftor på burk jättebilligt där, men förra gången jag var där.. blabla" men efter bensträckarpausen efter 2 timmar fick jag iaf sitta brevid malin, lycka :D  ahah, sen kom vi fram, & jag köpte massa ansiktsmasker, en tröja, trosor, hudvårdsprodukter & en vågtång.
fredagen var jag med samra, som bestämt med bazze att de två, jag & robin skulle träffas på kvällen xd. såå, vi gick till åby runt halv nio eller ngt, sen stack vi till robin & kollade på film typ..,
& sen sov samra över hos mig, & ikväll är det talangjakt på hultdalsskolan. min emma andersson ska sjungaa! aw, snutteputt. men jag har bråkat med mamma, så jag får inte gå. bajsbajs.
så jag blir hemma ikväll.. lev väl,
gudbajs.

Kommentarer
Postat av: V I C K Y

hihi, min mamma sa att hon sett dig i torsdags ^^ x) så jag antar att du inte missa henne? -_-' hoppas hon inte skämde ut sig allt för mkt :P

2008-03-29 @ 17:48:53
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0