förlorar hur jag än gör

valborg blev misslyckat & världsbäst på samma gång. mah, var med malin & sen träffade vi ewelinaaaaaaa, cilla, beccaboo & natta utanför åbykrog vid sju. fixade pizza, mmmmm :). käkade hos becca, & efterrätt , dregeldregel. sen drog vi ut, gick till brasan vid krusenhov, letade efter samra, hittade henne inte ;(. sen drog vi bara runt i åby, vi skulle träffa olle & nåra, hihi., men hittade dom inte, hah, så jag stog & kramades med victor ett tag xd
sen ringde vi dom, dom var hos gustav, så vi drog dit & kollade på film.. eller inte :D
& sen dissade pöjkarna oss, så vi gick hem i natten & satte oss utanför kiosken. sen kom johan & måns efter ett tag,.
sen sov jag hos malin,. & nu sitter jag vid hennes dator & väntar på att hon ska komma ut ur duschen!,
för sedan bär det av till ÅLAND :D mjaoooo :)
kommer hem imorgon, ring&sms:a!

det finns inte ord ;/
pösssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0