mjaow.

böböbö. fifan vad tråkiiigt jag har hörni! idag har det varit en mycket trevlig dag, mestadels. började tjugo i nio med kör, haha. samra & elin på fredagsmornar, kan inte bli värre. operasång från psykopater, tjoho.
sedan fick vi gå & titta på en timmerbil. det var.. intressant.
sedan planera med min grupp inför studiebesöket på måndag, & lunch på det. löönchrast, jobba lite. sen rast med myselipyyys :) hihiii. sen ner till bilden & jobba med skulpturen, sällskap med samrut, hannut, emmut & fridut! trevligt kan jag lova. eller hur emma? ;D
sen åkte jag buss hem med världens bästa frida kindahl. hon är wooonderbar <3
& nu ska jag titta på film.

pusselipusselipussipusspusselipussipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0