onsday

jahani, det börjar visst bli en tradition med svengelska rubriker här..
iaf, mycket bra dag. eller aa, nästan. gjorde matteprov, AJAJAJ. det gick rakt åt helvete, jag svarade på två grejer (a) ihi. fick tillbaka biologiprov, men typ ingen fick över vg, & jag fick g+/vg- , hah STOOOOLT :D
& så fick jag tillbaka svenskauppsatsen om orättvisa världen, vg-mvg. så, nu har jag skrytit klart!
efter skolan bar det av till ättetorpskyrkan som vanligt, konfan (h) höhö, helt okej faktiskt. vi grillade korv & marshmallows, typ dagens höjdpunkt! muhah. jag är så glaaaad, egentligen helt utan anledning men allt känns bara så bra för stunden.

bö bö bö
/ elin

Kommentarer
Postat av: .

väldigt ointressant blogg.

2008-05-08 @ 16:06:25
Postat av: Tess

det är oerhört roligt att höra att du mår bra äliin ääälin, världens bästa svensson !
Och den där anonyma kossan.. jaja. Läst din blogg i.. tre månader eller shit ?, & aldrig har jag klagat ^^ du är mega fin människan !

2008-05-08 @ 17:58:44
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: elin

tack anonym :D

2008-05-08 @ 18:45:14
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0