tråkigttråkigttråkigt.

Röker du? - nehejdu :D
Snusar du? - bläh, ne
Skolkar du? - njaa, det händer. men inte så ofta
Gör du frukosten själv? - nej,
Har du suttit i rätten? - jarå (h) ELLER INTE
Har du slagit ner någon? - muhah (6) bara i typ kuddkrig & sånt,
Har du pussat någon av samma kön? - ja, det klart
Har du varit på strippklubb? - HAHA, näerå :)
Vad gör du när du blöder näsblod? - stoppar in bomull i näsan & lägger mig ner
När grät du senast? - i söndags.. ;/
Vem kan du prata om allt med? - malin, ewelina & cilla.
Har du solglasögon? - SÅKLART :D
Skriv en mening på engelska. - "oh behaaaaaave" :D
Vem pussade du senast? - auguust nöjd
Vem kramade du senast? - malinmalinmalin
Vad är din högsta önskan just nu? - att alla mina önskningar ska slå in :D
Vad heter ditt hårspray du använder? - tigi bedhead
Vem gillar du? - DÄRU. :D
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - svart
Har du string på dig just nu? - ja
Känner du någon som heter Niklas? - japp
Har du bärbar data? - neeeeeej.
Är du blyg? - ibland.. (a)
Vad tänker du på just nu? - snarare vem., & det lär du aaaaldrig få veta (6) :D


Kommentarer
Postat av: ceciliia

NU VILL JAG VETA :D :D :D :D Cecilia är nyfiken så att säja ;D ,

2008-05-03 @ 21:20:19
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: Mikka

Vem kan du prata om allt med? - malin, ewelina & cilla.

thanks alot.

2008-05-05 @ 10:24:28
URL: http://xmikka.blogg.se
Postat av: de du :D

jaha ;)

2008-05-06 @ 14:31:03
Postat av: Ceciliakorsfeldt

hoho, jag måste berätte en grej sen, eller jag kan säga nu :) det är nämligen så att fisk gillar mig!! :D:D:D

2008-05-27 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0