så är det.

bara för att jag har sjuuukt tråkigt & min mobil dog för en stund sen ska jag skriva ett jättelångt inlägg nu.

snart är det sommar. eller det ÄR sommar. fan 50 grader ute. eh, nästan :D jag längtar så jag går sönder till sommarlovet. 11 juni.
eller när fan det nu är. ah. jag köpte avslutningsklänning i början av april typ tror jag det var, haha bäst (h) mjah, i sommar ska jag vara med mina tjejor - marängerna. ewelina, malin & cilla. vi kommer göra sommaren till våran! för det är sjukt hur personer kan börja betyda så mycket & bli en så stor del av ens liv på så kort tid. det måste betyda något. att vi hör ihop liksom. (även om malin har varit nummer ett since 1995 xd)
sen ska jag umgås med min fruu, som jag nästan aldrig längre träffar. mickaela, jag har inte glömt dig. & jag kommer aldrig göra det heller. människor förändras & växer ifrån varandra, men jag kommer aldrig växa ifrån dig. sommaren blir våran, jag lovar. saknar & älskar dig frugan!


kär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0