:)

1. jag har insett att min senaste kyss...  var helt klart värt det, hähä (a)
2. jag lyssnar på... håkanhellström - nu kan du få mig så lätt
3. jag pratar... för mycket
4. jag älskar/tycker om...  musik&vänner
5. mina bästa vänner... malin ewelina cilla mickaela typ
6. min första riktiga kyss...  var? den första kyssen (y)
7. jag avskyr då folk frågar... hur jag mår när jag inte mår bra.
8. kärlek är...  sjukt system
9. äktenskap är...  nåt fint, fast sjukt system. hähä
10. någonstans, tänker någon...  på mjölkproduktionens ökning i finland
11. jag kommer alltid att vara... som jag är
12. jag är hemligt förälskad i...  idol robin
13. sist jag grät var...  nåra dar sen
14. min mobiltelefon är... min livräddare <3
15. när jag vaknar på morgonen...  dödsångest
16. innan jag går och lägger mig... kollar jag garderoberna så det inte är någon där inne, tvångstankar
17. just nu tänker jag på... folk i mina garderober
18. bebisar är...  dregliga, allmänt söta
19. idag har jag...  pratat med viktigt & oviktigt folk
20. ikväll ska jag... vara med boys & girls
21. imorgon kommer jag... plugga arslet av mig
22. jag vill verkligen vara... bättre

Kommentarer
Postat av: Cilla

du kan inte vara bättre, du är bäst <3

2008-11-29 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0