jag saknar dig med.

hejdär, denna torsdag började med engelska. döskönt, jag älskar våran lärare! därefter so med fika, tjockisklassen nr 1 har infört fika på so:n på torsdagarna, lite pinsamt men man ska vara stolt över sina begär .. suck. därefter lite bild, ritade mat & satt brevid offer, jag har liiite roligt ja. sen fysik med lilla ponken (august), o sen in till stan med honom. lämnade honom (h) , träffade mickaela & myste. & nu sitter jag här, hähä. men nu ska det bli plugg & sen ska jag packa till helgen.
pusskram!

för sent för kärlek ren som snö.

Kommentarer
Postat av: Stina svarar

jag är en bra tjej med fötterna på jorden, snäll mot alla och dömmer sällan folk jag aldrig träffat. För det första är det ingen skönhetsoperation :p Det är same shit som att färga håret eller att bleka tänderna, det går ut efter typ 3 månader, det har redan börjat försvinna! För det andra så behöver man inte vara en sämre människa eller mindre naturlig för det. Jag står för det jag gör iaf, och jag är den jag alltid varit. En schysst tjej! Men jag förstår vad du menade med din kommentar. Kram Stina

2008-11-13 @ 22:35:50
URL: http://stinalee.se
Postat av: vicky

svar: haha du är knäpp ;D

2008-11-14 @ 17:00:29
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0