do you feel like i feel nathalie nathalie WOOOOAAAAA (8)

underbart busigt kul med tjejorna idag då, åh vad jag tycker om er :) & om någon såg fyra nippertippor i norrköping city ikväll, iklädda kläder i typ guld, aprikos, turkos, limegrönt, illrött & alla andra färger ni kan komma på, så var det bara vi som busade (a) ihihi. imorgon ska jag packa som en jude :D för slutet på den här veckan + nästa vecka ser ut såhär!
fredag - torsdag: landet med malin
torsdag: ullared (med malin hähä.)
fredag: NATHALIE?
lördag: håkan hellström i flygeln
söndag: NATHALIE?


& fy på mig som inte skrivit mvg-uppgiften i hemkunskap som ska in imorgon, jag orkar verkligen inte .. den får bli lite sen, bus (a)
nu ska jag fixa kläder till imorgon, lev väl jag tycker om er! :D

ajöööööööken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0