torsdag

idag hade jag engelskaprov på morgonen, det var superlätt så jag var nöjd & glad.. ända fram till hemkunskapen, där det var prov där med. fast provmatlagning. men det gick superduper & jag fick mvg så nu går jag runt & skryter om det! nice. därefter väntade fysik, jag hatar fysik & jag förstår ingenting! uuusch, men hade ju trevligt med herr nöjd i allafall, NAAAT. imorgon har jag prov i andra delen på franskaprovet så jag måste plugga. dessutom fyller mammut år idag, nu jävlar är det körigt hörni! fast imorgon ska jag leka med två söta flickor som är väldans bra, & jag tycker så otroligt mycket om dom två att det nästan är pinsamt.


kyss&smek sänglek, jag är skitseriös yäyä

<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0