hababa

hejhopp, nu är det måndag & ny vecka, nya tag & fler roliga händelser får vi hoppas. idag har jag vart otroligt depp, det blir så när man rensar sms-inkorgen & kommer ner dit till juli nånstans .. aja, sånt är livet!
idag ska jag plugga som .. aaah, vi säger som vicky här va, SOM EN JUDE! :D det är svenska, so, hemkunskap, engelska, fysik & en hel del mer som hängde med mig hem idag, fyfaaaabian!
har inga planer för imorgon so far, onsdag blir det carl & ungdomskväll (?) & torsdag BRUDARNA! wihej. men nu ska jag sätta igång med läxorna, jag är pepp..
pussajö

Kommentarer
Postat av: ewe tha king

jude är mitt uttryck ju ;o :D

2008-09-01 @ 21:47:41
Postat av: vicky

alla är vi judar :D haha ;D

2008-09-02 @ 17:48:54
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0