i don't believe that anybody feels the way i do, about you now

hejhopp, idag säger vi fuck off and die till pluggning & mitt huvud. (som jag förnuftigt uttryckte mig på bussen idag: "skolan ger läxor. läxor ger mig trötthet. trötthet ger mig huvudvärk. OND CIRKEL.") . efter skolan drog jag in till stan, gick runt med syster o hitta massa fina grejer jag ville ha men inte kunde köpa eftersom jag tappat bort min plånbok, den ligger här nånstans men VART, äh jag har ingen aning! men lite nytt i garderoben skulle inte sitta fel inte. sen kom jag hem vid sex eller nått, efter lite spaning på kunskapsskolan, hähähä (a). & vadååå att min syster vet preciiiis vilka killar som det är dregelvarning på ;o det är fan läskigt. o sen har jag pluggat som ett djur; matte, fysik, so, hemkunskap & allt vad det är mer, jag orrrrrrkar inte! men sånt är livet hörni, bara att bita ihop & blicka framåt!
& imorn ska jag slå ihop mig med min intelligenta kompanjon carl på eftermiddagen, det ser vi fram emot!

PUSSSSS.

Kommentarer
Postat av: Wennerblad

Japp :D Nja, intelligenta var väl att ta i xD

2008-09-02 @ 20:01:51
Postat av: elin

nu ska vi inte va såna där :D

2008-09-02 @ 20:11:45
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0