sunday utan sun ..

för det regnar ute. allså fy fabian vad kul jag hade igår med tjejerna, malin o ewelina :) ! bästabästa. kom hem vid 2 inatt, o vaknade vid tolv imorse. aahh att vakna tidigt är inte min grej riktigt, men det ska det bli ändring på! idag ska jag plugga lite, o så måste jag städa & planera veckan lite, även en springtur skulle sitta fint känner jag, men vi får se hur det blir med den saken ;) nu slog jag precis ihjäl en mygga på min arm (?), ska inte dom jävlarna försvinna snart?! det är september vafan. wellwell, nu ska jag leta efter min kemibok, den är KAPOM borta!

pussspusspuss

Kommentarer
Postat av: Wennerblad

Haha, nae asså, jag vet inte vad det är med de där kemiböckerna igentligen! De bara försvinner! xD (AA)

2008-09-07 @ 14:55:22
Postat av: ewe tha king

haha, bästbäst :D<33

2008-09-07 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0