tisdag

åååh lite snabbskrivning sådär mitt i allt plugg o städning, idag tog jag bussen in till stan med ewelina o cilla efter skolan, eller lite andreas på bussen också & läsa horoskop :D det va trevligt & jag kom hem en kofta & en tshirt/klänning rikare, det ni! efter shoppingturen hade jag bråttom till åby, för jag skulle på yoga med mamma (h) haha. missade bussen ja (a), men tur var väl det för då fick jag ta den senare & då träffade jag på min emma, mitt saknade flickebarn! så vi ska ses nån dag nu, det ska bli trevligt.
imorgon ska jag va med carl (h) o en hel del PLUGG på det. hultdalsskolan allså, skärpning! vi drunknar i läxor. men det blir bra det här.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0