hihihi

så här kul har jag haft sen jag sprang på det här testet för cirkus 7 minuter sen hihi.

nämn någon som gjorde dig glad igår:
jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår
vad gjorde du kl 8 i morse: satt & asgarvade i skolan skulle jag tro, jag är fantastisk rolig på måndagsmornarna (y).
vad gjorde du för 15 minuter sedan: jag kommer inte ihåg
det sista du sa högt: men PUSS
vad har du druckit idag: oboy & vatten (:
vad var det senaste du åt: choklad :$
vad var det senaste du köpte: loka
vad är det för färg på din ytterdörr: vit
vad är det för väder hos dig just nu: ingen aning, det är liksom mörkt :)
godaste glass-smaken: vanilj, eller ben&jerry's baked alaska
tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
drömmer du mycket: jaaaaaa gud ja!
mardrömmar: ibland
vilket ämne är roligast i skolan: musik, religion
låt just nu: david bowie - changes
vad ser du om du tittar åt höger: min mascara x]
vad gör dig glad just nu: årstiden :), höst är best <3
vad ska du göra härnäst: duscha
höger- eller vänsterhänt: höger
humör just nu: ; skalman han ä tlöööööööööött
favoritgodis: surt & choklad
klädsel just nu: leggins, stor tshirt/tunika/klänning, kofta o lite underkläder ofc'
hur många kuddar sover du med: minst 3 ;o
spelar du nåt instrument: nej
morgon- eller nattmänniska: mittimellan
vilka är viktigast för dig: nära & kära. 75:an & övriga vänner & släkt!
bio eller promenad: först bio, sen nattpromenad, åh hujedamig vad mys (h)
snarkar du: nej
stjärntecken: ssssssstenbock
vad vill du jobba som: makeupartist eller psykolog, jag är tönt jag vet
stökigt eller välstädat? helt välstädat.
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? näver
antal timmar sömn inatt? 5
sov du ensam? .. vad jag vet :|
vem sov hos dig senast? malutta
vad ser du fram emot? helg
vad vill du ha just nu? kärlek
vem längtar du mest efter? jag saknar maaartin :(
vilken buss åker du oftast? 420, 430, 436
vilken årstid är det nu? höst
har du varit kär? galet kär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0