you would have said "i love you" in the cutest place on earth

hejhopp, imorgon har jag studiedag, TJOHEEEEJ på det! dagen ska tillbringas med 75:an, det blir
- ewelina plutten flowerpower anzelius
- cecilia lillfot kamel kemal korsfeldt
- malin skrållan metzel svahn

och så lilla jag,
- elin spade broder fluff svensson.
vi har absolut inga problem nejnej
tillbringar natten med dom, & sen på torsdagen blir det heldag med klassen i mela ;D efter det ska jag träffa mickaela!


OCH SÅ REKLAM !
jag saknar ihjäl mig efter min emma <3.
såhär fungerar hennes hjärna.
lyssna

pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

" hejhopp, imorgon har jag studiedag, TJOHEEEEJ på det! dagen ska tillbringas med 75:an, det blir

- ewelina plutten flowerpower anzelius

- cecilia lillfot kamel kemal korsfeldt

- malin skrållan metzel svahn

och så lilla jag,

- elin spade broder fluff svensson.

vi har absolut inga problem nejnej"



Alltså våra namn?! :D

2010-12-03 @ 08:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0