onsdag

jag är så jävla lycklig. (aa måns. jag ÄR LYCKLIG!!!!!! HAAAAPPPYYYYYYYY!!!!!) dagen har bjudit på en hel del jobbigheter eftersom en stor författarredovisning väntade näst sista lektionen, dock tog de redovisningarna som var före mig alldeles för lång tid, så jag hann inte. blir på fredag istället, känns underbart faktiskt (a) efter skolan drog mamma iväg mig på en shoppingrunda som slutade med 3 par skor, en kofta, en tröja samt en klänning. just nu håller jag på att rensa igenom gamla prylar, hittar många minnen, bland annat en lista över svenska orter/åar/städer med sexistiska namn ;
fjuckby, flateby, lem, runkarp, mensträsk, balltorp, slaka, pullberget, bögared, snopptorp & kåtån.
mogna elin..

P U S S S S S S

when i catch my breathe, it's you i breathe
<3

Kommentarer
Postat av: måsn

pjältån då, att pjälta är lite snuskigt

2009-04-15 @ 21:32:33
Postat av: vicky

själv tycker jag att mensträsket låter ganska mysigt :) ;)

2009-04-16 @ 14:44:25
URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fått fel uppfattning om vad sexistiskt betyder, det är begrep för något som diskriminerar personer av ett vist kön, sex står för engelska ordet för kön och inget annat. xD

2009-04-16 @ 16:45:04
Postat av: cecilia

HIhi visst, dem är så goa så (:



Mensträsk!? Usch jag fick en skum bild i huvudet alltså... ;O

2009-04-16 @ 20:35:17
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0