käradagboken

ett år sen..

jag har inte så mycket att säga känner jag, jag är glad. lite i allafall. behöver lite kärlek från fel sort & sympatier från fel håll liksom. närå, jag lyssnar på håkan just nu bara. allt är bra. & det är ju bra att det är bra. gårdagen ägnades åt brygghäng, promenad, gungning, tappa hårspännen i vattnet, lite för mycket kakor, & kanske även lite för mycket mat. men såntdärnt trams bryr jag mig inte om, mer att älska bara. (älska mer.) idag blev det halvars & mys. nu har linnéa åkt hem & jag är sjukligt uttråkad, dock är jag alldeles för trött för att orka resa på arslet. tricky one. imorgon väntas engelskaredovisning som jag inte ens börjat skriva på än. egentligen spelar det ingen större roll, är man gullegris så är man. tisdag blir det franskaredovisning, & den kommer ju gå kanon det vet vi alla. hysteriskt fnitter passar in här.. torsdag är det valborg, zlatan i gatan vad kul det ska bli, jag behöver rasta min sinnessjukt rastlösa kropp (?) & så saknar jag nathalie. fast bara litegrann... & herrejävlar vad mycket jag fick skrivet härdå, jag som inte hadå så mycket att säga. hursomhelst, ta hand om er. kramkalas /pippilotta


Kommentarer
Postat av: nathalie

saknar dig också hjärtat <3.

2009-04-27 @ 19:50:26
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0