kaffe utan socker är som kärlek utan kyssar och kärlek utan kyssar det är inget jag vill ha


tönt & tönt

eber blir lite bättre för varje dag i mina ögon, jag börjar gilla stället skapligt mycket nu :) idag började insparken. det slutade med att jag fick gå genom norrköping  full av mjöl, såpa, vatten, ketchup & senap. ruskigt roligt var det i vilket fall, så det var det värt. även om jag & cilla blev skapligt uttittade.. men man ställer väl upp för laget. imorgon blir det att dra på norrköpings stolthet (?!) augustifestivalen. det betyder att unga som gamla går runt småpackade i stan hela kvällen. lite perverst. men somsagt, man ställer väl upp för laget. haha. på lördag ska jag dra med mig hästen & kolla på sugarplum fairy. igen. dom är förjävla bra. nu har ni fått lite update utöver kryptiska pmsinlägg. haaaa! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: viccan

Bästa insparken liksom! Så du ska till augustifesten imorgon? :D

2009-08-20 @ 20:23:31
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: viccan

Jarrå! klart jag ska :D<3

2009-08-20 @ 23:00:06
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Sara (Kussesin)

Personligen har jag haft min första nollning (sk lammning här) och genomgick i princip samma sak! Vi hade dock spetsade meloner, som man sedan skulle göra hattar av... Och vem har fotat den där bilden då? (A)

2009-09-15 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0