jag är färgen i filmen om ditt liv

jag är snuskigt jävla hemma nu. dagarna har ägnats åt en hel massa med grejer, som jag inte har nån lust att skriva om. det skulle nämligen ta en jävla massa tid, och jag vill inte slösa bort mina dyrbara sekunder minuter timmar dagar jag har på den här jorden på att skriva om saker som jag redan har gjort, för det har jag ju redan gjort. liksom. haha, jag är klockrent misslyckad. förresten, ni med vettet i behåll - kolla på this is england. dä' fint. just nu har jag ångest över min väska som står mitt på mitt golv & ser allmänt odräglig ut & lyssnar på the saints - memories are made of this, den är skänkt från ovan och kanske världens bästa. imorgon beger jag mig till malins hus, vi börjar klättra på väggarna om vi inte får glo på varandra snart. så jävla fint. mennneeee.. om man skulle ta & packa upp väskjävlen nurå..

(och ja, jag råkade få in en hel del svordomar i det här inlägget. men det är sånt som händer och förhoppningsvis hamnar jag i himlen ändå, pussochkram)


Kommentarer
Postat av: david.

Det är allt för få bloggar här i världen som använder sig av olle i topp! :) puss

2009-08-13 @ 23:17:47
URL: http://musikfarbrorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0