the story of the hurricane

sötaste bilderna från landet & tyskland.



vi kvällsmyste med varsin unge i knät



vi tog s(p)exiga bilder



vi lekte. eller... jag lekte.



och jag dog och hamnade i himlen.



OCH OCH OCH OCH OCH
i fredags var jag med gossarna & tösabitarna på myskväll hos malin, & mysigt var det allt. spel, nattbad, prat & flum hela natten. somnade helnöjd halv 8 den morgonen. lördag var jag med malin andreas och marcus en stund, sen kommer jag inte ihåg mer (jag är senil). pga övertrötthet & påbörjan till förkylning struntade jag i hannas mask-partaj på kvällen, tråkigt men sånt händer. kul för er att läsa förresten. hursomhelst. igår blev det båttur till harstena (haschtena) & idag har jag staplat ved med far min. så nu slipper ni undra. så ska jag väl inte leka mobbad utan göra precis som alla andra och skriva att skolan börjar snart. så nu har jag gjort det också. krampusskram


Kommentarer
Postat av: Roos (:

Det var jätte kul och mysigt hemma hos malin vill jag lova :p vi var ju bääst på spelete och sen blev det ju austin powers och allt också :D

2009-08-11 @ 00:47:07
Postat av: elin

vi var mycketmycketmycket bättre än dom andra roosen :)(y)

2009-08-11 @ 11:36:17
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: det du

pervers anka

2009-08-12 @ 21:23:58
Postat av: elin

pervers tjej

2009-08-14 @ 13:47:37
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0