SSSSSÖNDAG



här sitter jag med en pajjad hals & humöret på topp, not so nice combination liksom. om två dagar börjar jag på ebersteinska gymnasiet - ns. så jävla köngligt det där allså, jag är så sjukligt pepp. ni skulle bara veta. jaha. vad mer då? i torsdags var jag & en hel drös med brudar & käkade ute, kvällen slutade på min bästa mysmarcus altan med några favoritmänniskor. i fredags var det party uppe vid gransjönäs, lagom mysigt. utefester är väl inte det bästa jag vet här i världen men men helt okej va det väl ändå. sen sov jag hos min cilla & hade en helt underbar morgon där. haha. herregud.. sen drog vi + rebecca hem till mig & hade en överslapp tjejkväll. & i nuläget sitter jag somsagt med en hals som mått bättre i sina dagar, överglad & aa.. jag lyssnar på robyn - show me love. lagom nostalgiskt såhär på söndagseftermiddagen. & så läser jag egoinas blogg, det borde alla göra. vilken kvinna allså :) tjingeling


Kommentarer
Postat av: viktoria

Sv; Jag fick den från en polare som hade fått den av sin polare som hade fått den av sin polare som hade fått den på ett mail :O unjefär... men ge mig din msn, så kan jag skicka den där?:D

2009-08-16 @ 17:55:07
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: :D

diggar din blogg :D

2009-08-17 @ 22:03:04
Postat av: S

han är snyyyygg! ;)

2009-09-02 @ 22:30:30
URL: http://mymelodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0