shabelibobelibo.

tagg inför augustifesten nu. & taggar gör man bäst med riktigt bra eller sjukt fjantig musik. resultat.. :

dundertåget - ifrån mig själv
nic and the family - djungelvrål
noisettes - don't upset the rhytm (go baby go)
freestyle - vill ha dig
lipps, inc - funky town
sugarplum fairy - marigold
ok go - here it goes
fatboy slim - praise you


jag orkar inte länka... men ni har säkert världens lust till att söka upp alla låtarna på spotify. aa. jag tänkte väl det :D nollningen idag va galet klockren förresten. alla som inte går på eber missar nåt, jag säger bara det. puss och klet


Kommentarer
Postat av: V I C K Y

låter härligt du! Jodå livet är rätt underbart just nu :D

2009-08-22 @ 10:52:46
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0