whatever makes you happy, whatever what you want. you're so fucking special



sned kärlek till vänster. och bilden är tagen & snodd av min CICC.

igårkväll var det party. & som vanligt var förfesten så mycket bättre än själva festen. men kvällen var fin iallafall & imorse vaknade jag med min absoluta favoritpojkes armar runt mig, det knäcker väl det mesta här i världen. sen var det julavslutning i kyrkan och det var så fint så fint skaniveta. idag mår jag som jag förtjänar och efter fyra timmars sömn mitt på dagen känner jag att det kommer bli en låååång natt. imorgon ska jag jobba och sen är det party. igen. för lite fint för öronen kan ni trycka här.
och falskhet är fortfarande det värsta jag vet.


Kommentarer
Postat av: CICC

alltså jag verkligen brutal-älskar den där bilden. Den är så levande och har så mycket glädje och känslor att det inte är sant!

Tack för en sjuk rolig ikväll och så där. Du är bra elin.

Och ja, falskhet är det värsta som finns.

puss.

2009-12-19 @ 12:58:37
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: nathalie

söta du! <3

2009-12-19 @ 18:19:32
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0