jag behöver dig just nu, för mig finns bara du.



saker jag känner för att berätta för sekunden:

1. när jag är ledsen hamnar jag alltid på golvet av någon anledning. och jag vet inte varför
2. det värsta som finns är svek, fåglar och falskhet.
3. idag har jag sålt korv. det gick INTE bra. fast det var kul. att det inte gick bra menar jag. hehhhh
4. jag har en väldans fin vän som heter viktoria. och vi gillar hörnlägenheter med balkonger
5. inatt dog jag lite bara för jag var så jävla glad för ingenting. och nej, jag är inte alls kär........
6. balkong är ett asroligt ord.
7. och sen lite schizofreni i form av toner då.
(8. jag skriver sveriges kanske sämsta blogg. haha. jag är patetisk...... bästa jag.)

avslutar med lite pussar (det är ju ändå lördag idag)
puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Ciccen again

golv är rätt så tröstande, svek suger och så gör även fåglar, korvkorvkorvis läppis, DU ÄR EN FIN VÄN OCH VI SKA FLYTTA IHOP, kär är fint, balkongbalkongbalkongis, david bowie är världsbäst och jag älskar din blogg och dig.

2009-12-26 @ 21:20:49
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: nathalie eriksson lundberg

puss på dig beztahezt! <3

2009-12-27 @ 14:02:35
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/
Postat av: SannaNilsson.

Frågestund i bloggen, kika gärna in och ställ en fråga elr två :)

k r a m !

2009-12-28 @ 13:40:39
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: hanna

jag försökte i en evighet komma på hur fasen man stavar till det du brukar kalla mig :o hannanass? hananass? hannanas? jaja skit samma! Golv är det bästa jag vet. Jag sitter alltid på golvet när jag är ledsen. Eller när jag inte är ledsen. Golv är min bästa vän ibland. Och är du patetisk så är jag nog patetiskare! Haha, finns det ett sånt ord :s mer patetisk kanske man säger! Jag yrar om massa onödiga saker. men PUSS :D

2009-12-28 @ 23:55:52
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0