jag vill vara allt som jag saknar. titta ner från himalaya på alla ni som ler

".. Minnen är menade att vara just bara det. Minnen. Något som man upplevt, känt och levt. När man tänker tillbaka upplever man känslorna man en gång levde för. Det hänger ihop och det är därför man gråter. Även fast man inte har några känslor kvar. Bara minnen."


just precis så.


annars har jag haft en asskicking jul med världens mest besthestiga släkt och idag är jag tjock och saknar johan. och nu är det bara 364 dagar kvar till julafton! puss



Kommentarer
Postat av: Ciccen, vart är den? Ciccen, vart tog den vägen?

Min bästabästabästabästa hest. Min framtida sambo.



puss

2009-12-26 @ 20:09:38
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0