you're still a part of me

tjenixxxen! igår gjorde jag matteprov, gick helt okej faktiskt. lite mer fix, sen drog till becca & myste loss en stund. sen traskade jag o cilla upp till henne & käkade & fixade oss & sisådär ni vet :) därefter drog jag cill & becc till johan där även olleboll, pontus & oskar var. trevlig kväll, dock rakade vi olles hår & ja.. vi hade ju roligt iaf, mini-hitler (a) sen kollade vi på skräckfilm & jag tror alla hatar clowner hädanefter, amusment tror jag filmen hette (?)
bra kväll i vilket fall. imorse vaknade jag hos c, vi bakade kladdis & sen kom rebecca. ska snart iväg dit igen tror jag allt :) nu ska jag hoppa in i duschen (jävla stört uttryck förresten.)

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0