and forever, you and me always ..

.. eller inte. jag är sjukt less på dig & allt du håller på med, lär av dina misstag nån gång.

efter denna hoppfulla & upplyftande början så kan jag säga att jag faktiskt är på riktigt bra humör. efter förmiddagen i skolan drog jag, cilla & beccus in till staden & käkade lunch på fräckafrökens, mumma. sen blev det provapådag på ebersteinska gymnasiet, även med tilda evelina & ewelina! eber i mitt hjärta liksom. jag ville typ lägga mig & pussa på golvet. lätt överdrift kanske, men jag tror fan det blir eber för mig :) känns apbra. imorgon blir det stan igen, & träffa mickaela.
kkkkkkkram!

Kommentarer
Postat av: cilla

eber it is :D haha, och antagligen ns som jag tänkte från början :) <333

2009-01-14 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0