'cause i'll be standing here with you again.. and again and again and again

tre namn jag kallas för:
1. elin
2. dramata
3. älin

tre internetalias jag haft:
1. mupptjejen
2. hejjaghetersvensson
3. isitjustme

tre fysiska saker jag gillar hos mig själv:
1. mina ibland extremt gröna ögon.
2. mina ögonfransar.
3. läpparna.

tre fysiska saker jag inte gillar hos mig själv:
1. mina sjukt otränade ben.
2. boxarnäsan.
3. min periodvis halvdåliga hy

tre saker som skrämmer mig:
1. missbruk
2. fåglar
3. svek & att vara oälskad & ensam.

tre saker jag gör varje dag:
1. äter.
2. lyssnar på musik
3. pratar.

tre favoritband/artister: (just nu)
1. adrian modiggård
2. frida hyvönen
3. ida redig

tre favoritlåtar: (just nu)
1. adrian modiggård - love makes me cry
2. frida hyvönen - dirty dancing
3. ida redig - again, again and again

tre saker jag vill ha i en relation:
1. tillit & förtroende, ärlighet
2. passion
3. mjuka läppar

tre lögner:
1. jag är kär
2. jag är fullständigt säker i mig själv
3. jag är inte beroende av musik

tre sanningar:
1. jag älskar att tänka
2. jag är sjukt besatt av speciell, okänd & fin musik som bara estet-folk i stockholm känner till typ.
3. det bästa jag vet är regniga mörka höstdagar

tre saker hos killar som tänder mig (fysiskt):
1. skrattande blå ögon med mörka långa ögonfransar
2. nacken
3. snett leende med smilegropar

tre av mina favorithobbies:
1. vänner
2. musik
3. tänka

tre saker jag gärna vill göra nu:
1. äta.
2. gå ut & gå utan något mål
3. shoppa.

fem karriärer jag övervägt:
1. glassbilschaufför
2. skridskoprinsessa
3. frisör & modedesigner
4. psykolog
5. stylist

tre platser jag vill resa till:
1. island
2. kreta
3. london

tre barnnamn jag gillar:
1. liam
2. theo
3. alma
.. & tuva! hihi

tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. hitta rätt & vara 100% säker på att det verkligen är rätt.
2. dricka kaffe ur koppar med rosa rosor på med mina nuvarande bästa vänner på en veranda i solen en dag i maj när jag är över 70.
3. ha världens bästa självkänsla

tre saker som gör mig till en stereotypisk kille:
1. rumpor
2. rock
3. rapar

tre saker som gör mig till en stereotypisk tjej:
1. smink
2. tighta kläder
3. just det att jag älskar killar?!

tre hemliga önskningar:
1. puss
2. puss
3. puss

Kommentarer
Postat av: en av dina bästa vänner (förhoppningsvis)

Jag vill så hemskt gärna sitta på en veranda och dricka te med dig och cillen förstårs ! Om det blir på ett annat sätt så är det i sånnafall att vi sitter och dricker kaffe istället för tee :) Jag älskar dig gumman <33

2009-01-15 @ 17:41:36
Postat av: elin

jag har på känn att det är världens bästa rebeccus som skrivit det där? & du kan få sitta brevid mig om du vill, på hedersplatsen hehe, för du är the worlds greatest! <3

2009-01-15 @ 17:47:31
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0