måndag

måste ge dagen ett stort plus, för att vara måndag så har dagen varit riktigt bra! började "lite lätt" med matte, hujedamig. klockrenaste kommentaren från matten;
lärar-kicki: jacob går det bra för dig?
jacob: naaaaaaaah, jag fick så himla ont i huvet under din genomgång..

haha, jag är lite lättroad ja.
sen biologi på det, & lite idrott med, sen kemi & engelska. sen följde malin med mig syster & mamma till tapetaffären & nu är allt beställt så snart ska vi fixa mitt rum igen, härligt :)
men nu ska jag fortsätta städa i mina byrålådor hähä, pusshej


no one makes me smile that way that you do
it's all coming back to me
:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha håller med klockrent :) <3

2009-01-13 @ 15:36:14
Postat av: rebecca

oj från mig !! :p

2009-01-13 @ 15:36:59
URL: http://rebeccaarfwedson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0