snooooor

så har praon dragit igång igen, jag hamnade på dagis (a) höhö. blir där hela veckan, klatsch på't. jättemysiga ungar, dock stort minus för kombinationen dagis - den här årstiden, jag kan väl avslöja att hela min tröja är full av både prosit & snor, samt även en märklig kombination av snö/sand & dregel. men det är sånt man får ta! :) efter da wöörk stack jag till stan & tog en fika med becc & cill. imorgon efter jobbet blir det staden igen, öppethus på kunskapsgymnasiet. onsdag blir den här veckans pluggdag, torsdag mickaela & sen aerobics :D höhö, & fredag shopping & mys med favoriterna. jag är helnöjd, absofuckinglutely.
då fattas det väl bara en puss & ett hejdå,
BAJBAJ! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0