i want you bad

jättekul kväll igår verkligen, först var jag hos malin & vi två sjöng lite magnus uggla-låtar för att komma i stämning höhö (a) sen bar det av till cilla, där rebeccus & nathalie redan var. vi käkade massa gott & dansade som aaaas, haha :) jag vill vara din margareta ..
sen kom gurra august & marcus vid halv elva - elva nånting, satt typ & snackade lite, & vips så drack natha ur min navel! jomen sånt är livet ;) haha, sen ut & kolla på nyårsfyrverkerierna & pussas lite (a) hihi :) sen drog vi runt lite & dom mognaste i gänget smällde smällare i folks brevlådor (; sen hem till nathalie & läsa veckorevyn med august (?) haha pumpapaj is the shit säger jag bara! mahahaa, sen hem vid tre & nu ska jag snart iväg på bio med allihopa, kommer bli dötrevligt. just nu är allt väldigt väldigt bra, klatsch för det!

adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0