det är bara du som ler, det måste va nåt fel på er

häj kvinnor & män. jag är nu hemkommen från cillas land. inte helt förvånande har vi fördrivit tiden med prat, mat, prat, mat, prat & mat. & lite matprat.  haha. ibland får man till det. vädret har väl inte varit alltför supernice, men det har vart sjukt mysigt ändå. svenne hjärta korsan
vad har jag mer att säga då? ett: jag hatar svennebananlåten. ärligt. så jävla dålig är den. inte ens mysigt flumhärlig. den är totalt hjärndöd, rätt igenom. två: jag lyssnar just nu på tro och tvivel. med håkan alltså. & får bilresan-till-borlänge-dagen-innan-peaceandlove-flashbacks. DET är mysigt flumhärligt, jag är alldeles pirrig i magen. haha. lol. tre: jag vaknade klockan åtta igårmorse, OCH imorse. så tidigt har jag inte vaknat av mig själv sen jag var typ 9. fyra: .. jag ska ta bort mitt nagellack nu. häjdå alla kvinnor & män


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: jaa, klart det är trosa! hur kunde du se det? ;)

2009-07-12 @ 23:47:03
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se
Postat av: cilla

<3

2009-07-17 @ 08:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0