jag ska tjorva in mig i korvsäcken

det här kommer bli ett kanske lite för långt inlägg, det känner jag redan nu. hur som, tappar ni lusten att läsa så är det bara att klicka sig in på nån annan jävla blogg. eller baka en kaka. eller nåt. igår var en bra dag. eller, nej, faktum är att den var helt underbar. först lekte jag med min häst. vi förfestade med alkoholfria (!!!!!) drinkar och pratade om massa med fina saker. sen slutade det hela med håkan hellströms platta känn ingen sorg för mig göteborg, skriksång och dans på altanen. helt galet. underbart. sedan svängde vi ihop en kulinarisk höjdare - stekt korv & nudlar. vid halv 9 drog vi oss uppåt till lugnet & tillbringade kvällen där med våra pojkvänner och flickvänner. grill & prat, mysigt. framåt natten kom brorsan och hämtade oss, sen sov vi gott i många timmar. idag vaknade jag före malin, det har jag nog inte gjort sen vi var kanske 5 år. vi bakade chokladbollar & fikade med malins farmor bland annat. sen stack jag hemåt för ett par timmar sedan. ikväll blir det film & allt som innehåller fett och socker som jag kan hitta. imorgon blir det fetmaångest. och bio med flickorna. ja det här blev ju inte sååååå himla långt ändå, take care. och ät upp era grönsaker.


Kommentarer
Postat av: malin

du är så jävla underbar hesten <3

2009-07-19 @ 21:57:23
URL: http://maloon.blogg.se/
Postat av: ewelina

åh, tack för kvällen :D

ni tjejer är bäst :D

2009-07-21 @ 01:33:56
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0