tjugotredje juni tvåtusennio

dagen har tillbringats med två av världens underbaraste flickor, tårta, brygghäng & prat. sånt man behöver. jag vet att jag säger det hela tiden, men mitt liv är fan som.. aa, en dröm eller något. allt är underbart. om man tänker tillbaka på hur jävligt allt var för ett år sen så kan jag knappt beskriva med ord vilken skillnad det är på hur jag mådde då & hur jag mår idag. men det är väl bara bra! som jag sagt förut, med rätt människor vid ens sida är man starkare än pippi. imorgon ska jag vara med samra. torsdag packa & kanske nathalie (a), om jag hinner, höhö.  men sköt om er, puss puss puss /e


Kommentarer
Postat av: eweliina

loveyou :)<3

2009-06-24 @ 00:52:16
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0