i still need you, but i don't want you now





jag mår så jävla fint. fortfarande allså, dyngrekord på det! men det är väl bara kanonbra, så jag försöker att inte tänka för mycket på precis allting utan bara leva livet, & det går så riktigt jävla bra. vaknade brevid min malin, vi drog ut på långpromenad runt sjön & senare ansiktsmask & brygghäng. nu stack hon precis hem. & måste tillägga (igen) att jag mår så jävla bra. & jag är så jävla unbreakable. just nu. med världens bästa vänner på ens sida är man starkare än pippi, jaglovar. men lev väl hela världen. gudbajs


Kommentarer
Postat av: rebecca

I like your picture!

2009-06-07 @ 20:18:53
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0