här ska det egentligen stå en bra rubrik

till att börja med:
r.i.p michael jackson.





hm. well, vad ska jag säga? nästan allt är bra. jag mår bra. och kanske är det idioti att jag inte orkar bara må bra och att allt är fint och underbart. jag vet inte om jag söker efter saker jag kan må dåligt över. synd för mig i såntfall. men jag saknar så mycket. som tur är så saknar jag inte fel personer. men ändå. och jag vill så mycket. mina fingrar kliar och jag vill inte bara vara längre. som jag sa för länge sen, när jag var kär och förtvivlad, så har jag så mycket att ge. kortsagt alltså. och varför jag ens skriver nåt sånt här på ett sådant ställe som en öppen blogg kan ju också diskuteras. nu ska jag trycka på publicera och skämmas några tusen kilo. men jag står för mina misstag, visst? jag är klockrent misslyckad. godnatt


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha jag älskar dig iallafall sötnos! <3

2009-06-26 @ 23:28:30
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/
Postat av: cecilia

hallå, hallå :)

Nu är det minsann jag som svarar sent. ursäkta. Men, nja, just nu kan jag ju säga att jag inte saknar hulta. känns liksom som att 6 år på skitstället är tillräckligt. men på gymnasiet kanske man tänker tillbaka på en del roligheter som vi haft, tyyyyyp godisbingo på franskan.. (;



Glad sommar på dig fan (:

/ c

2009-06-27 @ 09:25:28
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0