det enda som har blivit kvar sen allt gick fel

en dag som idag har slantar lagts på ett par jeansshorts & ett orange nagellack, hu så spännande. ikväll sover rebeccus här, eller snarare hon ska sova här enda tills söndag. och imorgon är det midsommarafton. tänka sig. blir lite tjejmys först, & sen? sen får vi se, hehehe-he. jag är sjukt pepp iallafall, allt annat vore idioti. om åtta dagar ska vi förflytta oss uppåt i landet, till dalarna - borlänge - peace and love. åh. dessutom kommer min nathalie hit snart, jag klagar inte! allt är fint och jag mår bra, bara det att allting är så jävla tråkigt. eller vadskamansäga, jag behöver lite action. hahaha, gud vad tönt jag är. men typ ha rullstolsrace med snodda rullstolar. det vore nåt. MEN nu ska jag måla mina katastrofala naglar. sköt om er, puss /e


Kommentarer
Postat av: Ewelina

absolut att det kommer :D <333

2009-06-19 @ 15:31:19
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Roos (;

Waoow, ORANGE nagel - ack det är inte käsebrot det är hipp ^^)

2009-06-20 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0