hard work work!

Lovar du att vara ärlig? givetvis
Du heter: elin
Smeknamn: älin, elinpelin, hästen, spaden osv
Låt som när du är ledsen sörjer till? frida hyvönen - dirty dancing

Beroende av: allt möjligt. glass & kärlek mest
Vem behöver du mest just nu: det finns bara en
Vad tror folk om dig? allt möjligt
Stämmer det? sånt som låter illa är bullshit
Vad får du oftast komplimanger för? .. röven & ögonen, haha
Vad säger du för att imponera på någon? jag är dålig på sånt där, är mig själv så brukar det gå vägen! ;)
Hur imponerar man på dig? brukar räcka med ett snett leende & tindrande ögon.. haha
Brukar du skratta för dig själv? hehe, ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha kan förstå de xd men fan jag avled nästan i skolan idag  :o (a)<3 "
Var bor du? åby
Trivs du där: skapligt
Äger du några converse: nej
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nejdå
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: japp, skaldjur
Har du haft sex idag: nepp
Nästa mål i ditt liv: att skaffa mig mål
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer. hallå / hej pudding / hej hjärtat / aa?
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: grejer
Antal timmar sömn inatt: typ.. 10
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: för det mesta. eller.. ibland
När mår du bra: när jag är med någon som gör mig lycklig
När blev du fotad senast: i fredags
Hur känner du dig nu: helnöjd, förjävlig & överlycklig
Vanligaste färg på dina kläder: vitt
Vad tycker du om fötter: har fått höra att jag har världens sötaste fötter, tycker själv inte att det stämmer.. haha
Vad saknar du: närhet
Hade du en bra kväll igår: hihi ja
Favorit dryck på morgonen: juice, oboy eller te.
Rakar du benen: haha, jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan halv tolv & halv 3 typ beroende på veckodag
Är du blyg? nej, sällan
Sysslar du med någon idrott: nej
Vill du hellre ha mail än brev: märklig fråga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: har jag säkert
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ligga, samt runka. vad annars
Är du nöjd med ditt liv: mycket
Är du bortskämd: litegrann
Vad gör du i morgon: får se
Vad är det värsta du vet? svek
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det varierar
Vad behöver du just nu? lite mys & lite gos
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? öö..
Vad längtar du till? bättre tider
Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut
Vad använder du för shampoo? herbal essences
Vad är det finaste du fått? oj, vi svarar äkta vänskap där
En speciell dag du minns: det finns många
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: kanske
Om fem månader: lever jag livet
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen alls
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll: jag ska plugga, sova & så får vi se
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: det var några veckor sen
Laddar du ner musik och film från Internet: näerå
Vad skulle du göra om du vann en miljon: mycket.
Bär du glasögon eller linser: ja, linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejdå
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ramlar* runt elva-tolv nånting
Har du piercing: öronen bara
Vill du gifta dig: absolut
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: värdelös!
Gillar du att dansa: älskar
Hur vig är du: inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: lokapäron <3
Vilken är din favoritglass: baked alaska eller half baked - ben&jerry
Tror du på ett liv efter döden: ja
Vad äter du helst när du ser på film: smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: japp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger
Biter du på naglarna: jag håller på att sluta, klatsch för det
Röker du: näe
Senaste låt du hörde: broder daniel - no time for us
Vad gör du på helgerna: umgås, sover, dansar, lever livet


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖHÖHÖÖHÖHÖH jag skulle oxå runka om jag vore kille(H)

2009-03-25 @ 16:31:02
Postat av: elin

haha DET ÄR RÄTT ALLSÅ! :D

2009-03-28 @ 17:05:23
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0