i don't know how to live without your love

riktigt lyckad partykväll i förrgår hos malin, riktigt lyckad dag på spa med mamma & syster igår. denna döööööhärliga söndag har ägnats åt en massa plugg som jag struntade i under veckan. fyfaaaan. den här veckan blir riktigt arslig allså, men det är bara att blicka framåt till nästa helg :)<3
pusspusspusspusspusspuss




i'd do anything, i'd give you my world
i'd wait forever, to be your girl
just call out my name, and i will be there
just to show you how much i care

Kommentarer
Postat av: V I C K Y

sv: haha jag är definitivt inte teknisk xD det senaste inlägget som jag ser som du skrivit skrev du igår kl 16.55 :P jag har faktist ingen aning om vad man kan göra åt det tyvärr, det är nog bara blogg.se som är segt, brukar va så ibland :P

2009-03-22 @ 18:50:07
URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: cilla

thaa weekend :D <33

2009-03-23 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0