onsdag.

tja. onsdagar är aldrig bra dagar, dock var detta en klart godkänd dag från 15.10 & framåt. blev att va hela 75an hos ewelina, myysigt. skoldagen var så sjukt seg allså, hela sista lektionen blev det att ändra filmtitlar med rebecca - byta ut ett ord mot bajs.
" sagan om bajsets återkomst "
" harry potter & det flammande bajset "
osv, ni hajar grejen. allså varför skriver jag sånt här för egentligen, lagom intressant för alla utomstående liksom :D men ääsch, mina femtiomiljoner dagliga läsare klagar ju inte i allafall ;) men nu ska jag göra sånt jag skulle gjort i skolan - pluggapluggapluggapluggaplugga

pussssssss!

i need you sway


Kommentarer
Postat av: rebecca

hihihhi det var väldigt kul måste jag säga! :D<33

2009-03-18 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0