where is my mind

jag känner såna konstiga känslor just nu. ni vet när man är alldeles pirrig i hela kroppen, allt luktar sommar & sjutton tankar studsar runt i huvudet samtidigt. vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag är på bristningsgränsen till båda. allmänt pms kanske. blöh. biologiläxan kan ta sig i röven också. genetik & dna i mitt arsle, jag fattar ingenting. jag mår bättre om jag får lyssna på den här & den här. sinnessjukt bra låtar. kanske världens bästa till & med. imorgon blir det skola, åh så party. veckan ska ägnas åt plugg, plugg, plugg, plugg, fika, plugg, plugg & festligheter till helgen. förresten har jag valt gymnasium nu, eller snarare det är försent att välja om nu. eber - ns. känns typ, kanon. sommarlov snart! COME TO MAMA.
smått märklig text, men sån är jag.
& så får ni inga pussar idag. ni får en käftsmäll (oh så seriös jag är)
/ elin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö men du får en puss av mig men inget hångel if you know what I mean xD <3

2009-05-03 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0