i'm glad that i found you on that last summer's day

idag är jag bland annat
virrig, lokadrickare, kär, fjollig.
idag lyssnade vi på olle ljungström på idrotten. bara en sån sak liksom. det är inte så konstigt att mitt hjärta svämmar över igen och jag är lyckligast i världen och går runt och kärar ner mig i småsaker. som lesbiska par på spårvagnen, flagnande nagellack, smilegropar, vita staket, dåliga skämt & sara.
.. jag säger ju att jag är fjollig idag. bland annat.
och. jag gillar fortfarande rinniga päron.



Kommentarer
Postat av: Acke

Det är därför vi är hjältar.

Åh vad jag gillar dig min Elin.

Puss

2009-11-29 @ 22:32:20
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0