i saw a ghost behind the door when the kids were coming home from the war with broken dreams and nothing more

känner att jag nått höjden av töntighet när jag sitter och fnissar åt en bild i två minuter.
hursomhelst. idag har jag galet ont i halsen, så jag sitter och dunkar julmusik, äter clementiner & läser bloggar. mer party än såhär lär det inte bli idag, men imorgon ska jag vara frisk och dansa bort kvällen med nice partypeople. det blir ju vad man gör det till! just nu skulle jag vilja ha glassterapi med malin. pussss


jag vill förinta såna som du.


Kommentarer
Postat av: Julia

ont ont ont i halsen är inte mys :(

2009-10-30 @ 18:45:10
URL: http://juliarosenqvist.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag vet inte om jag redan kommenterat det här inläggen, men jag gör det en gång till. Ifallatt.

Vill bara säga att jag längtar till nästa år och nästa sommar och nästa års konserter. Jösses vad fint! Hehe.

Puss på dig

2009-10-31 @ 12:05:44
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0