i need to feel the love you give me and the warmth your body brings me, i need to see it in your eyes



egentligen skulle det vara en bild på the kinks däruppe men eftersom min blogg är dum i huvudet så fick det bli en annan snygg bild på en snygg man som gör snygg musik. imorgon är det fredag & tacka gudarna för det va. efter skolan blir det fika med brudarna, sen fira min faster & sedan traskar jag troligtvis vidare till johan. kan det bli bättre eller? ae. typ inte. den här dagen är inte ens värd att skriva om. så jävla sugigt allting. fast jo. nu hör jag minsann regnet smattra mot rutan.. allt blev genast lite bättre. & nu ska jag ha party med matteboken. pusssssss


Kommentarer
Postat av: viktoria

Elin, du är världens bästa.

Vet du om det?

puss min fina vän

2009-10-08 @ 18:42:20
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0